29 d’abril, 2009

ÉS SEXISTA AQUESTA FOTO?

Us proposo que segiu el debat en relació a la foto que han publicat alguns diaris. S'hi veu d'esquena Carla Bruni i Letizia Ortiz . Pugen les escales del Palau de la Zarzuela. Una foto que vol il.lustrar quelcom sobre les relacions hispano-franceses . El Peridico ( http://www.elperiodico.com/ ) publica a la pàgina de Politica la imatge . També recull les opinions de diferents persones . Responen a la pregunta : És sexista aquesta foto ?

Contesten .- 40 persones
Dones:21 /// Homes:19

Respostes .- SÍ ( 18 persones) . No ( 12 persones). ? ( 10 persones)


Algunes reflexions a tenir en compte del SÍ .- ( Neus Bonet : Més que masclista em sembla reaccionària. Sempre es la mateixa història. Sembla que no evolucionem. Busco informació al diari i auesta foto no m'aporta res. Em decep).

Algunes reflexions a tenir en compte del NO .- ( Isabel Coixer diu : Més que sexista es estupida, ridicula. Al.lucino que en politica internacional el que mes importa sigui quina d'elles esta mes prima . Ni Letizia ni Bruni son persones de rellevancia politica. Em va molestar més la foto de l'escot de Merkel.)

Jo crec que sí.
Aquesta imatge no aporta res . El que pot interessar a la gent és saber com que va passar a la cimera . No te cap interès veure els culs d'aquestes dues persones . Per altra banda , de nou hi ha una reproducció d'estereotips sexistes i del suposat paper , passiu , de les dones

1 comentari:

Consol Prados Martínez ha dit...

les dones de... els culs de,... al.lucinant! els homes (caps d'estat) diuen, elles posen...