15 d’octubre, 2007

HE ESTAT A FRANKFURT. CULTURA CATALANA SINGULAR I UNIVERSAL


La Pia Bosch , companya meva del Parlament , una nit d’estiu era davant del seu ordinador . Navegava .
Va interessar-se per la Fira de Frankfurt . Va trobar un bitllet d’avió a un cost raonable .
El mateix dia jo era a un concert de Festa Major a la meva estimada ciutat . Vaig rebre un SMS de la Pia suggerint l’anada a la fira de llibre .
Jo vaig enviar el mateix suggeriment a la Mireia Rosich , directora del Museu Balaguer.

O sigui que he estat a Frankfurt .

He escrit un article que he enviat al Diari de Vilanova i la Geltrú . El podreu trobar aquí. Expressa la satisfacció penso hem de tenir per com s’ha desenvolupat la Fira .

Aprofito l’ocasió per a comentar una de les exposicions que he pogut visitar aquests dies . VISUALKULTUR - art ,disseny, llibres - que han comissionat Vicenç Altaió i Daniel Giralt Miracle.



Us proposo que accediu a la WEB que permet resseguir els llibres d’autor.








Podreu fer una visita guiada !!!!